רבבת איש במעמד האדיר של 1000 סיומי הזוהר | גלריה

    אבי יעקב No Comments on רבבת איש במעמד האדיר של 1000 סיומי הזוהר | גלריה

    המעמד ההיסטורי ביד אליהו, התקיים אמש בראשותו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, ראש מוסדות "שובה ישראל" בישראל, במסגרתו נערכו למעלה מאלף סיומי זוהר – בדבריו פנה האדמו"ר בקריאה נרגשת, להמשיך את מסורת הלימוד לשנה הבאה | תיעוד נרחב

    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במעמד המונים, נערכה אתמול (יום שלישי) אור לכ"ה באלול, יום בריאת העולם, ויום ההילולא של רבי אלעזר ב"ר שמעון, עצרת ענק, של סיום למעלה מאלף ספרי הזוהר הקדוש, שנלמדו על ידי רבבות אנשים ברחבי העולם, בליווי הכנסת ספר תורה לע"נ קדושי מירון, ומעמד סליחות המוני.

    מערך הלימוד, בניצוחו של בנו של האדמו"ר הרה"צ רבי יואל משה פינטו שליט"א, חידש את תקנת גדולי ירושלים, לפני כמאה ואחד שנים, ללימוד וסיום למעלה מאלף ספרי זוהר, כאשר המבצע שהחל לפני כארבע חודשים סחף רבבות לומדים שהגיעו לסיומי זוהר, אתמול הכריז האדמו"ר על תחילת המסלול השני, ועל היעד החדש: סיום 10,000 ספרי זוהר.

    video
    play-sharp-fill

    התרגשות עצומה נרשה עם כניסת האדמו"ר בנו ואביו, כשההמונים מקבלים את פניהם בשירה אדירה, ובשמחת התורה, במרכז המעמד נשא האדמו"ר הרב פינטו את המשא המרכזי וציין את מסירות הנפש של בנו וממשיך דרכו, הרה"צ רבי יואל, שיזם וליווה את הפרויקט הענק, של סיום 1,000 ספרי הזוהר, שנלמדו בכל רחבי תבל, "רק נשמה כה גבוהה ומיוחדת זכתה לזכות העצומה הזו, של חידוש התקנה הקדושה, שמקרבת את הגאולה".

    את סיום הזוהר ערך אביו של האדמו"ר רבי יאשיהו, האדמו"ר רבי חיים שמעון פינטו רבה הראשי של הערים אשדוד וקרית מלאכי שסיים את ספר הזוהר, כשבפתח דבריו הוא מספר על הכבוד שנהגו אבותיו בכבודה של מלכות מרוקו, כאשר כל הקהל עומד על רגליו בשעה שהוא מברך בהתרגשות את ברכת "הנותן תשועה למלכים" לכבודו של מלך מרוקו מוחמד השישי שממשיך את מסורת אבותיו למען העם היהודי.

    video
    play-sharp-fill

    את המעמד הנעימו גדולי הזמר החסידי, אברהם פריד וחיים ישראל בליווי מקהלת מלכות, וכשבסיומו נערכו סליחות המוניות, כשלפני התיבה עוברים האדמו"ר ואביו, בהשתתפות כל הקהל.

    למעמד עצמו הגיעו אורחים רבים מכל רחבי הארץ ומהעולם כשבנוסף הוא הועבר בשידור חי לעשרות מוקדים בעולם ושודר באתר וברדיו 'קול חי' כשמאות אלפים צופים ומאזינים לערב המרגש.

     



    0 תגובות